dålig uppdatering

Nu har jag kommit in i en bloggsvacka igen, det vart tävling för min del denna helg så jag missade alltså björn gustafsson!

Men men igår vart det party då jag kom hem, eller först var jag och Tilde lite osäkra på om vi skulle ut eller inte men ligan var på strike så efter lite klädombyten och chipsätande kom vi fram till att det vore kul med lite kaos. Så vi begav oss till Strike där vi knappt hann komma in fören vi skulle ut igen, kort sagt slutade det med en hemmafest på bomans och ja, jag behöver ju bara säga bomansgatan.Det räcker så.


Idag har jaf fixat med mitt rum och här är resultatet:



Jag satt upp svartvita foton på väggen,
tjusigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0