äntligen helg

Som man så fint brukar säga och jag gillart. Just nu sitter jag och lyssnar på The get up kids "overdue". Ganska skön men min dator är hos min syrra, jag har faktis lånat ut den för hennes är trasig. Så nu då jag är hemma får jag ta lillsyrrans, men men det var inte det jag skulle skriva om utan jag skulle ju skriva hur otroligt skönt det ska bli med helg och framför allt roligt. Idag blir det troligvis en roadtrip till örebro för mig och tilde för att kika på våra karlars innebandy match sen imorgon är det jobb på morgonen men sen ja då smäller det. Petter ha fest för sin tysk som kommer på besök ( någon tysk som var i usa.. blabla) iallafall så är jag så taggad att jag bara vill sova så det blir imorgon. grymt kul.

Nog med skrivande, Ciao



älskar den där bilden, ge mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0