sunday nightfever

a jag har en alldeles utmärkt idé just nu. Julbalen är ju den 19:e december och jag har varit lite osäker med en klänning som jag skulle ha hyrt, men då vi var i sthlm så hittade jag en klänning som jag blev kär i. Så nu är det ändrade planer, från en limegrön klänning och "svart" hår till kortklänning och ja en helt anna färg på håret. Så nu känns det mycket bra, sen köpte jag ju även ett par skor som jag också kommer ha på balen, kanske inte typiska balskor med tanke på att klacken är väll runt 15 cm men jag älskar dom. Just det skulle ju lägga in bilder också..



nu ska jag sova, sommnade 5 imorse sen gick jag upp halv 10 och sedan var jag på rocklunda sen var det firande av alla pappor! grattis far min på fars-dag.Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0