sjukling

då har man gått och dragit på sig nåt skit, det här har jag ju inte tid med. Ska tävla i helgen och jag måste träna, men halsen kliar och huvudet sprängs.
Har precis skrivit rättskunskapsprov och det gick väl sådär, vart inte så mycket plugg igår för jag somnade direkt.

På fredag ska vi till sthlm och på saco mäsan. Det är någon mässa om högskolor, kanske blir kul om något lyckas inspirera mig för just nu finns det inget som motiverar mig sen att plugga vidare, nej nu ska jag gå till eva och hämta tevatten, ciao


Kommentarer
Postat av: Bine

Vet inte om du har fått mina sms.. Men ska du träna imorrn? Ring mig eller nåt.. Du har väl mitt nummer?

2008-11-20 @ 22:30:41
URL: http://biinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0