newport harbor



är helt fast i en serie på mtv nu, newport harbor heter den och kan inte sluta kolla. Började på hålan idag i skolan och nu kommer jag inte kunna somna fören jag har sett alla avsnitt, plus att jag borde verkligen plugga med tanke på att jag har psykologiprov imorgonbitti kl.8.

Imorgon måste jag även boka in två tider hos frisören, en till färgningen och en till håruppsättningen till balen, sminket gör jag själv fast det är klart, det skulle vara kul att låta någon annan göra det för en gångs skull, för er som inte känner mig så hatar jag när någon annan håller på och kladdar i mitt ansikte. Det är endast en person (läs än så länge) som har fått sminkat mig men det var  bara för att jag var modell åt henne och hennes master make up utbildning, men men nu vart det bara en massa skit snack, tillbaka till newport harbor, hastalavista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0