christmas?

1 måndad kvar till julafton, det är ju helt otroligt. Kul är det ju för som jag har sagt älskar jag julen och snö. Mest julafton för vem tycker inte om att få presenter? Det gör iallafall jag, och den här julen kommer bli mycket skoj med tanke på att på julaftons kvällen är det julfest på bomand, tilde och tobbe står för den och det kommer bli bäst.

Sen en annan sak är att jag är mycket fundersam på hur jag ska göra med mitt hår, jag älskar förändringar och det är ju alltid kul att prova något nytt, det lutar åt det röda hållet men jag är inte säker, här kommer några frisyrer under årens gång,



jämnlångt och brunt ( 8:an)



GULT och långt ( 1.an tror jag)



det där är faktis min egna hårfärg, och dreads (visste nog inte var en håtborste var)



kort och vitt



väldigt lågt och halvblond



mer blond och lite kortare



brunhårig och lugg


 


svart hårig (typ) och lugg





nej nu får det räcka med bilder, ska sova nu, godnatt


Kommentarer
Postat av: patrik

Hej jag heter patrik. Jag tycker du ska ha page

2008-11-25 @ 22:53:05
URL: http://patrikulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0