Valborg!

Gårdagen var den roligaste dagen på mycket mycket länge! Det var tamigfan den bästa kvällen ever!

Började men att vi tog bussen till Uppsala där det var strålande solsken och massor av folk! Knäppte första ölen på bussen så humöret var på topp då vi kom fram! Vi satte oss i solen och lyssna på några live band (?) var väl hyfsade!  Sedan vart det en liten promenad till Mcdonalds och sedan hem till Västerås!

Sen åkte vi hem till Lina och duschade men tanke på att Emma, Frida och Lina hällde en massa vin och öl på mig eller vi hade snarare alkoholvattenkrig!! Sedan kom Tildutten och hämta mig, Lina och Frida för vi skulle ut till Kalvens sommarstuga på Fullerö! Det hände både det ena och det andra. Lina badade bland annat i mälaren! Årets första dopp! Sedan bröt jag min mittersta tå när jag sprang in i en kantsten, aj!! Vid det här lagret började jag bli riktigt trött men det var bara att tuta och köra vidare! Vart en hel del dans och öl blandat med ambulans och besök av mammor! Men för min del var den en riktigt rolig morgon/dag/eftermiddag/kväll/natt/morgon!!! Jag hade såå jävla roligt rent ut sagt!

Festens citat taget från syrran min: Men tobbe släpp mig jag vill tillbaks till festen!!
(tänkt dig med en väldigt gnällig slash barnslig röst och dra ut på e i festen)

Bilder kommer sen då tilde skickar dom till mig!

Puss/ R



Kommentarer
Postat av: tilde

as skönt citat ju ;D

2008-05-01 @ 16:41:50
Postat av: fridaaaa

duu jag bada faktiskt också ;)

2008-05-02 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0