va en säl som har tappat bort sin familj...?

Först tänke jag bara nämna att det senaste inlägget var ja vad ska man säga....

Gårdagen var mycket speciell, jobbade mellan 11-18 sen snabbt som tusan hem och fixa sig för jag skulle på kalas för Malin!

Vart kladdkaka och en massa dans! Körde några sköna däckningar typ 90 grader bland annat (internt). Vi körde även saning eller konsekvens och därav rubriken!!

Nå väl, sen skiljde sig ligan åt och jag, emma och lina for hem till Acke där det bjöds på läskeblask!
Vart en mycket lång kväll, och där vi en kl.4 började jag och lina fundera på att vi kankse ska ta och bege oss. Så vi ringde en kille vars namn inte får nämnas och vi fick skjuts hem till lina! Han räddade våran kväll!

Väl hos Lina vart det tacopaj och sen sovtime!


497460-53
vart en hel del gosaker igår så känner att jag måste röra på mig lite!!


Och idag har jag jobbat från 12.30-19.00 och nu måste måste måste jag verkligen plugga geografi som jag har prov i imorgon!!


Puss / R





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0