träningsdag

Känns hur bra som helst för jag har rört på mig hela dagen!

Jag vakna faktis av mig själv eftersom jag börjar kl13 på tisdagar så kan jag ju sova länge men idag ville inte min kropp det så det var bara att hasa sig ner till köket och käka frukost och läsa tidningen. Min vanliga morgon ritual!

Sen CYKLA jag till skolan, (det är kankse 7km) och hade gympa, spela fotboll idag! Sen cykla jag till rocklunda och sprang 5 km sen cykla jag till mormor och morfar och klippte deras gräsmatta, det är ju inge jobbigt men vafan dom har fan två fotbollsplaner med gräs så det är jobbigt att klippa deras, sen kom mamma och hämta mig och sen så övningskörde jag en liten bit.

Sen igår på träningen fick vi ett ividuellt tränings schema som vi ska göra hemma och idag skulle jag göra följade:

Hopprep i 15 min

Töjninig 10 min

Rotationer och landningar (jag håller ju som sagt på med konståkning)
10 höger 10 vänster
maxrotation 10 ggr
landningar 20 ggr på varje ben från en höjd

Köra igenom programmen 5ggr med 2 minuters vila imellan (ena programmet är 2.30 andra 3.30 ungefär)

Styrka 15min
Mothopp från en bänk 10 ggr båda benen och 10 ggr varderna på ett ben
Benböj
Armhävningar
Tåhävningar 130 st
Situps 150 st

Stretching 20 min


Detta gäller bara tisdagar imorgon är det  något annat och jag har en träningsplan varje dag!
Ska bli kul och se om jag orkar!! Men vafan nu ska jag bli så redo för beachen-08

Så kort sagt har jag tränat hela dagen idag och det känns väldigt bra nu även om jag höll på att dö där ett tag!



image48


Puss/ R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0