sunnyday!

åå vad jag älskar när svergie sammarbetar med detta underbara väder!

Dagen idag spenderades först med min lillebror Anderas, han hade ingen skola idag så han fick följa med mig ner på stan, där vi träffa lina och käka subben! Sen följde han även med till skolan där det var dags att spela brännboll på gympan, Anderas var med tjejerna och det var nog tack vare han vi inte förlora med jaa hur många poäng som helst vo spelade nämligen killar mot tjejer!

Sen var det dags för lite dans för min del och brosan fick åka hem!

Lite bilder från dagen:

497460-69

Så där glad var jag då jag vaknade och kollade mig i spegeln och såg att tandställningen faktist är borta!!

497460-66

Andreas på väg ner på stan!

497460-68

Lina åt med oss på subben!

497460-67

Andreas!

497460-70




Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0