soon enough

jag är så glad! fick min lönespecification idag (hur det nu stavas) eller jag såg den nyss och det vart en slant!
Så mina nästa inköp blir två klännigar, en till skolavslutningen och en till studenten. Sen skor till det! Har hitta ett par gladiator sandaler eller två par faktist som jag vill ha. Sen en massa annat snyggt så får se hur det blir. Är även sugen på att åka till huvudstaden och shoppa lite men vi får se!

Just nu ligger jag nerpysslad i sängen och ska snart sova, jobbade ju till 22 och nu är jag helt slut. Det var så mycket att göra idag att jag höll på att dö!!

Nej ska sova nu ska ju upp och jobba imorgon kl.10.00

Måste ju också nämna att Patte Wallén tog väl körkort idag! omega stort grattis så nu hoppas jag på skjuts imorgon ;)

så nu ska jag sova, måste också säga att jag klarade matteprovet som vi hade i onsdags! känns bra och jag klarade även geografin. Så nu är mamma stolt över mig!

nej nu måste jag sova!!!

497460-55
emma, lina och jag!

PUSS och godnatt

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Rebecca! Får inte tag på er nånstans, men nu är det så att min kusin Sara har fått panik. Hon tror att det kommer att bli för mycket folk så hon vill se först hur det kommer att bli. Så därför kan ni inte komma i nuläget, usch jag känner mig skitdum men så är det. Hör av er senare mot kvällen så kanske det går! hoppas du ser detta :)

2008-05-24 @ 12:39:52
URL: http://theresejillebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0