situationen

Insåg idag att det var några dagar sen jag blogga sist! Tänke uppdatera vad som hänt i helgen!

Fredagen började hos Lina med käk och förfest och en massa glass! Sedan gled gamlingarna på krogen och vi små drog på beach party, mycket trevlig kväll.

Lördagen börja med jobb från 10-16.30 (var inte allför pigg) svettades hela dagen på jobbet det kokade i butiken, i alla fall deog jag till Linas andra kalas på Lillåudden i skönaste lägenheten högst upp, den här gången var det släkten som firade henne, vart tårta och sedan gled vi hem till the apartment (tilde&tobbes) för att fixa oss inför kvällens bravader. Festen hade redan börjat hemma i lägenheten mittemot så vi drog dit då vi var klara, riktigt sköna profiler det  var där och det var inte lite kaos. Kaoset följde med oss tillbaka till Tilde och Tobbes lägenhet även blakset hängde med, så där var vi resten av kvällen eller iallafall jag och Lina för helt plötsligt vart vi såå trötta att vi var vart tvunga att sova. Tilde låste in oss och dom drog ner och käka. Schysst syrran!

Dagen idag har vart skön. drog till Mcdonalds för frukost sen skulle jag ha åkt å träna men jag hade så jävla ont i magen (av en kvinnlig anledning) så det vart ingen träning för mig men jag ska ut och springa nu istället.

Hur skön var inte min helg! Hela situationen är skön!


Puss / R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0