knakig på rösten?

jag har inge röst kvar jag låter som en tjurig gammal tjärring! Så det suger ju för idag fick jag inte träna!

Men ska nog ut och gå om en stund så det bli lite att rör på sig iallafall!

Idag har det inte blivit mycket gjort, eller jo just det har ju haft engelska nationella lyssa och hör grejs!
Var ganska svårt faktist!

Sen fick vi även reda på omdömena från den där stora projektredovisningen om Stadium. Max var 15 och jag fick 14, och Sofia fick 15 men det är hon verkligen värd hon är bäst! Men vi är mycket nöjda och nu ska det bli kul att se slutresultatet.

497460-49

Sofia ställer alltid upp för mig! i alla situationer...även en som denna!


Nej nu är det dags för lite lasange mummaa!

Snart är det helg fast för min del ska jag bara jobba och ta det lugnt, men det brukar snabbt hinna ändra sig....?


Puss / R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0