I said spend it!

japp det är exakt det jag har gjort idag! spenderat en massa pengar på shopping sen har jag ju även tagit bort min tandställning!!!!!! det är helt sjukt vad konstigt det känns men oj så snyggt det vart! och eftersom jag var på så bra humör kännde jag för att spendera lite pengar så dagens inköp vart:

497460-58

en maxi dress från cubus

497460-59

en klänning från h&m samt ett par ljusa gladiator sandaler från din sko (älskar dom för de är i mocka)
(observera mitt smile)

497460-60

Ett läppstift från Make up store tosca heter det

Sen fick jag en ögonskugga från make up store bara för jag ären sådan god kund! nejdå jag är medlem så det var därför jag fick den, vet inte vad jag tycker om den. den heter lime och jaa är lime färgad?!

Sen köpte jag även ett par ballerina men jag tycker inte om sånna skor har liksom tröttnat eftersom man har haft det sen man gick sexan. men det var snyggt mönster på dom, typ tulpaner och sånt, vart inget kort på dom för kameran dog!

Sen har jag också köpt en försenad mors dag present till mamma, hon fick en rouge från face! hon har inte fått den än så jag ska gå ner och ge den till henne nu!

497460-61
Så där glad har jaf varit hela dagen ganska sjukt faktist!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0