I going to stop pretending..

..that I didn´t break your heart

Den texten är bra,Eels är det som har gjort den...

Träningen idag vart lite slapp men tanke på att jag inte får springa än men vighets testerna klarade jag iallafall, det var ju skönt det så man inte behöver börja om på noll liksom!

Nu har jag suttit med power pointen men inte fan blir det något bra, usch! Men det får lösa sig imorgon!

Knäppaste konversation i dag:

Jag går och lyssnar på min iPod i min ensamhet
Främande människa: vilken foundation använder du?
Jag hör lite svagt men tror att det inte är till mig människan frågar
Främande människa: jo jag sa, vilken foundation använder du?
Jag: Va? du skämtar....
Främande människa: nej den ser så bra ut
Jag: okej efter en hel dag i skolan hur är det möjligt....??
Främande människa: nej men allvarligt..
Jag: Face sthlm flytande "sammet"
Främande människa: okej tack, jag vill ha en ny men vet inte vilken jag ska köpa
Jag: driver du med mig?
Främande människa: nej jag menar verkligen allvar
Jag: okej men jag måste gå nu men köp faces foundation!



Jag vet inte vad jag ska säga men inte fan går man fram till någon som man inte känner, för jag har ingen aning om vem hon var!?! Hhaha men får väl se det från den ljusa sidan hon tycker min foundation ser bra ut..........


image40


                                  Ska sussa nu!

                                                                                              

Puss / R

















 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0