I couln´t bring myself to call..

Nu sitter man här igen! har ju inte suttit vid datan alls idag nejnej, jag och Sofia har suttit och skrivit på vårat projektarbete som ska vara klart imorgon i  7 hela timmar har vi hållt på med det!!!

Plus att man va små sliten från igår hjälper ju inte speciellt mycket,

Gårdagen var väl sisådär. Patte fyllde 18 så han ställde till med fest, Började men lite förfest hos P sen hade dom hyrt lokal så det vara bara att bege sig dit, Började strömma in lite folk och sen lite mer.. Slutade iaf med att jag och Sofia inte hade någon skjuts till stan och visste inte vart vi skulle(nu är klockan 2 halv 3) så vi virrar runt där och ringer alla i kontaktlistan om skjuts men fick fan inge napp, så det vart partytaxin in till stan sen löste sig allting så bra så! (nu är klockan 4 ungefär)

Vart lite missöden under kvällens gång men det löste sig som det oftas brukar göra!

Sen på morgonen ville man inte direkt kliva ur sängen pga huvudvärken men sen tog jag mig i kragen så kom Sofia och hämta upp mig så åkte vi hem till henne.

Nu är jag äntligen hemma och måste bara säga att jag hade hela släkten här igår, eller inte jag min lillebror och det är alltid lika kul att se hela drösen, är ett par styckna!

Imorgon är det inlämmning av projektrapporten som gäller samt träning för min del på kvällen!'

Pusss/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0