huvudstaden

japp dagen spenderades i våra kära huvudstad. Vi var på UF-mässa. Vi ska ju starta eget företag nästa år i trean...
Vet inte om jag vart så inspererad mest stressad över hur mycket det kommer vara att göra nästa år!?!?

Men det är ju en hel sommar imellan det hinner nog lösa sig!

Då vi kom hem från Sthlm kom mamma med min laptop så jag och Sofia kunde sätta oss på Waynes och göra klart den jävla power pointen, gjorde sista klämmen nu och nu gäller det bara att träna på det man ska säga.

Imorgon är det omega stor redovisning som väntar och jag kommer dö. Visst klassen är det ganska lugnt att prata framför men imorgon kommer det  vara en massa andras kontaspersoner på olika arbeten samt en massa andra lärare, usch jag kommer säkert glömma bort det jag ska säga, eller snubbla eller något.... men men värre saker han väl hänt så det ska nog gå bra!

Måste även berätta att jag, lina, emma sofia och carro hade en så kalla "nära döden upplevelse".
Vi ville prongt ha Mcdonalds och vi hade fått reda på att den inte låg så långt bort från mässan. Så vi började traska och tillslut ser vi det gula M:et, det ända som inte riktigt passar in är en motorväg imellan oss och M:et........
Vi frågar en som passerar oss efter vägen till donken och hon säger att det finns en stig. YES! tänker vi, men det visar sig vara en stig nerför diket, över vägen sen uppför diket på andra sidan av fyra filer! Magen kurrar och vi bestämde oss för att löpa över... 1 2 3 sen var det bara att springa för livet. Som tur ä klarar alla sig i behåll och vi fick äntligen Mcdonalds!

Vi var liksom reda att sätta livet för lite flottig mat....?  hahha

Nej nog med skrivande!

Måste bara säga 20 DAGAR KVAR!!!!

Puss / R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0