helgens bravader

jag insåg att jag skriver väldigt lite på helgerna så söndagens inlägga bli alltid så långt!

Lördagen var sjuk jobbig, på jobbet alltså! så jävla mycket att göra och det var inte några kunder, Tilde kom ner också och hjälpte till lite sen då jag äntligen slutade för dagen åkte vi hem till henne. Där vart det lite fix och trix för att sedan åka och käka. Orkar inte berätta om hela kvällen men man kan beskirva den men några ord, vin, tårar och kaos! men vafan är man på bomansgatan så är man!


image56

jag och emma

image57

så här kul var kvällen tyckte vi!

Idag är det ju mors dag och det firades på gränsvägen, mormor och morfar var här och käka även Tilde följde med! Pappa hade lagat grillad lax, herregud vad gott det är! Sen så ville vi ha glass så vi gick och köpte det. och jag hatar att bestämma mig vilken sort man ska ha! Det är helt sjuk men det är jätte jobbigt vore mycket enklare om det inte fanns 10000 olika sorter!!

Nu är är jag helt slut, sov ingenting inatt typ och sen hade vi hårdaste fyspasset idag, jag trodde jag skulle dö. Vi körde nästan bara ben så kommer nog ha en skaplig träningsverk imorgon!

På tal om IMORGON är det en annan mycket stor grej som händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0