good night talk

jag gillade att kunna ringa dig på kvällarna precis innan man skulle gå och lägga sig, inte för man ville något speciellt utan bara för att säga god natt
jag gillade att kunna säga vi hörs imorgon och veta att man kommer göra det
jag gillade att kunna slå numret utantill utan att kolla i telefonboken
jag gillade att lägga på och somna med ett leende
jag gillade att vakna av att man sovit bra tack vare dig
jag gillade tanken på att få ringa igen

jag saknar att gilla
jag saknar dig




nej om man ska vara lite oseriöst och berätta lite om mina tänder,. nejdå men det är ju bara det att jag ska sova med en sådan där tandskena eller skydd eller var det heter och det är ej skönt! ska jag vara helt ärlig så är det nog inte en torr fläck i min säng imorgon bara för att jaa vad ska man säga jag kan inte riktigt stänga munnen så jaa det bli drägel !! så nu var det sagt och härligt sen om man ska dela säng med någon (?!):
- du vänta ska bara stoppa i den här.. shå nu klarjt! (man läspar med den)
sen god morgon:
-god mojgon haj du shovit gott??????


Haha usch vad hemskt! Men jag har ju iaf snygga tänder måste väl tänka så!

nej nu ska jag sova är ju klädshowen imorgon för alla treor ska bli skoj!!




497460-74





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0