friday

Nu är det helg igen! det går så jävla snabbt nu att det är helt sjukt! Men på onsdag får jag sommarlov! jipppiii!!

Idag har jag gjort en massa, började men att jag och Alva (5år) vaknade kl8 och gick upp åch åt frukost! Alva är mitt kusinbarn och de bor i edsbyn så jag träffar inte dom så ofta så Alva ville sova över hos mig och självklart fick hon det! Tur att jag har en sån stor säng för den ungen låg inte still men hon är så söt så man kna äta upp henne!!
Sen iallafall efter frukosten byggde vi en koja ute för man såg inget på datan om den låg i solen och Alva skulle vosa mig några spel som hon brukar spela. så vi byggde då en koja och den va ju inte lite bra byggt!

Sen så cyklade jag till stan och meningen var att jag,lina, elin, malin mfl skulle köpa mat och picknicka i vasa MEN jag behövde ett plåster så jag gled in på jobbet för att hämta ett ja nej då var jag tvugen att börja jobba tidigare och självklart ställer man upp för partnerna! Så jag började 13.30 och jobbade ända till 22.00 jag är helt död nu!!

SÅ nu ska jag lägga mig i sängen med laptopen och dra en film så jag somnar!

Imorgon är det jobb mellan 12-18 sen är jag stört partysugen så hoppas på fest imorgon lutar nog åt grillning hos en kompis!

image90

En bild från gårdagen hemma hos jessica då vi käkade mat på hennes brygga! mycket trevligt!

Pusssssssssssss / R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0