beslutsångets!

Idag då jag cykla hem från skolan så finns det en sak som verkligen irreterar mig! Jag cyklade och pratade i telen med Tilde och då cyklar man ju ganska sakta och om man då bli omcyklad av en anna cyklist så gör det ju inge, det värsta är då man lagt på och börjar cykla i normalt temop så kommer man om den som nyss cykla om en själv, och då får jag besluts ångets om man ska cykla om eller inte! Det är bara det att det är så pinsamt för det är ju inte dirket någon tävling men tänk då om man skulle cykla om sen tror den andra att jag tävlar så då cyklar den om mig igen då skulle jag verkligen inte veta vad jag skulle göra! Usch tycker verkligen inte om att cykla bakom någon och tänka om man ska cykla om eller inte! Så jag cykla omega sakta hem bara för jag inte vågade cykla om! mesigt jag vet men det är skit jobbigt!

Annars då? jag har inte gjort så mycket haft idrott då vi spela beach volley boll. vi har nämligen fått en sådan plan vid skolan, en beach volley boll plan alltså med sand och grejer,. det va riktigt roligt! Sen hade jag dans och idag dansa vi modern dans!

så nu sitter jag här och borde engentligen plugga matte eftersom jag har prov imorgon!

Puss/ R





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0