tillbaka till västerås!

usch och fy och blä vilken resa det vart hem, inte nog men att den tog ca 8 timmar så hade jag en tjock äckligt barn mittemot mig som peta i näsan och käka rulltårta HELA tågresan. Det var så vidrigt! Lär man inte sina barn att man inte ska peta näsan hela jävla tiden, det värsta var fan att hennes eller hans (svårt att se) mamma satt brevid barnet men brydde sig inte ett skvatt!

Tur var det att man har sin älskade iPod och ELLE! skulle inte klarat av det annars!

Väl hemma i vässan mötte Lina mig på stationen och så följde jag med dom till Tabazco. Var kankse inte det roligaste men skönt att träffa vanliga människor! Drog vidare hem till Malin sen ( kl är väl runt 1 nu)  och öppnar en flaska vin och spelar ett väldigt dumt kortspel. Sen vart det godnatt!

Vakande ganska tidigt av att svetten rann för Lina andades på mig och jag hade tydligen sommnat men alla kläder vilket resulterade till att jag va dyngblöt!  Iallafall, gick vi ner på stan vid kl 11 och åt Subway! Väl behövt!

Efter det åkte jag och Lina hem till våra syskons lägenhet! Tilde&Tobbes lägenhet är the place to be!

Nu är jag äntligen hemma! Jessica är här och vi håller på att sjunger Lee Ann Rimes-Can´t fight the moonlight!
Har då aldrig hört nått bättre och tänkte att jag skulle dela med mig av detta mästerverk! Fast då jag tänker efter så tror jag nog inte att det blir av får nöja sig med en bild!

image9

Jessica vet exakt vad hon håller på med!


Puss/ R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0