the first time!

Det är väl första gången för alla någon gång och nu ska jag försöka blogga hade jag tänkt. Saken är den att jag vet inte om lyckas men det visar sig nog.

Jag blir så fruktansvärt irreterad på vissa saker, vissligen småsaker men endå. Som idag tex har det varit skit väder och jag har gått runt och frysigt hela dagen för dum som man är ta man på sig skinnjacka trots att det snöade på morgonen, men det är sak samma för saken är den att när jag kommer hem så fryser jag fortfarande och jag gör allt för att hållla värmen, gå in på datan tex! Men nu kommer det värsta, jag fryser nästan att det gör ont så då kommer jag på en smart idé att jag kan ju faktist ta en dusch så jag blir varm, så jag hoppar in i duschen och ser att varmvattnet står på för fullt på den man skruvar på så då tänker jag att jag ska ta en lång och jätte varm dusch men så kommer det inge varmvatten för det finns inget kvar!!! för min syrra har duschat slut på allt precis innan så det vart ju en snabb dusch och inte fan vart jag nått varmare!

Nu ligger jag i sängen igen och är varm för jag har jätte mycket kläder på mig, men man blir ju lite irreterad på en sån här sak!
Nej, nu ska jag inte vara sån det jag ville säga var "hej och välkommen till min blogg"

/ R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0