ÅRE-08

Jag har gjort mycket jobbig i mitt liv rnen jag har nog aldrig varit så här slut på kvällen någon gång, Jag klarar knappt att hålla ögonen öppna, men det hör väl till.

Dagen idag har varit helt underbar, Dock inte lika bra väder som igår men allt annat är helt perfekt, Har även lyckats med några sköna vurpor, usch vad ont vissa gjorde men så är det man lär sig ju inte om man inte testar och tränar på skiten!

Kom nyss hem från en sväng nere i byn, köpte en ny hjälm. En vit vart det! Tror det kommer bli snyggt om inte annat så kommer jag inte få hjärnskakning eftersom det här året har jag ramlat mer än någonsin men det kanske är för jag håller på att lära mig lite nya trixs! coolt va! hahha nej men nu ska jag hoppa in i duschen sen äta sen soooova!

Jag ska ta tåger hem imorgon vill ju inte lämmna lina och co hemma helt själva!

Några sköna bilder från backen

image7

Jag och Andreas

image8

Mamma,Andreas och jag!


Pusss/ R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0