ÅRE-08

  Vilken dag det har varit idag! underbart väder, klar blå himmel fram till kl 2 sen kom det lite moln men det blåste absolut igenting, UNDERBAR SNÖ! helt perfekt helt enkelt,

Sitter hemma i stugan nu och är helt slut, benen är helt färdiga har ju flygit en del idag, faktist har jag stått på benen efter hoppen också, Har inte blivit någon rejäl vurpa än men det kommer väl! Måste faktist erkänna att lillebrosan börjar komma om mig nu han har blivit riktigt duktig men han måste jobba lite mer men jag får passa mig så han inte kommer om mig! haha

Nej nu är det dags för mat är vrålhungrig sen kommer jag slockna!'


Hoppas ni har det bra hemma i vässan!

Pussokram R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0