Ångest!

Det var en mycket trevlig kväll igår men hur kul man än har det så får man lite ångest på morgonen pga att huvudet håller på att sprängas!

Men bortsett från det så hade vi skoj, kvällen började hos Malin men en massa tacos och en massa blask! Sedan drog vi vidare till Fridas kompis Mathias eller vad han hette och där var det väl lite mindre kul men helt okej! sen hade jag lovat Jessica att vi skulle ta bussen hem tillsammans så jag gick ner på stan och mötte henne och sen tog vi bussen hem till mig!

Väl hemma så skrämmde vi nog slag på mmin lillasyster och hennes kompis! Vi var så trötta och lulliga så vi garvade åt tamigfan allt! Så här i efterhand kanske det inte var så farligt men iallafall!
Väl i sängen så slocknade jag direkt dock inte Jessica!!!! Men effer ett tag sommna hon nog också och nu sitter jag här halvt död men ska hoppa in i duschen för jag ska ner på stan och shoppa lite. för jag såg att lönen hade kommit in!

Ikväll ska jag och Lina vara barnvakter åt min lillasyrra (16år) för hon ska ha folk som kommer hit, vi är ju fortfarande själva hemma. Så jag och Lina har köpt lite vin så det ska nog gå bra!


Puss/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0