andra inlägget!

vet inte hur jag ska börja men jag lyckas inte ens blogga två dagar i rad, men jag ger då inte upp för det!

mykcet trevlig kväll igår, kvällen/eftermiddagen började för mig och Lina hos Adrian men några glas vin sen bar det vidare hem till Ackes mega stora villa. Det  var trevligt. Kan konstatera att jag och Lina inte är några hejjare på biljard men vad gör det vi är ju bra på annat!

Kvällen slutade för oss hos en vän,vi trodde det skulle vara efterfest men vi bestämde oss för att sova istället! eller bestämde och bestämde det vart så helt enkelt!

Så här dagen efter är det skönt att jag inte har nått som jag måste göra förutom packa till Åre, åker dit på lördag natt...

Har dock inga bilder från kvällens bravader.Men outfiten fick blir ett par gråa lite slitna cheapmonday jeans, svarta ankelboots från björn borg och en mörk grå guns n´roses t-shirt..


image1

Jag&Lina från i sommras

/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0