underbara dag

Jag är så glad så glad! detta väder får en att må aldeles utmärkt!

Dagen spendeades på löga för det var nämligen årets junitrofé! Och som alla andra år kom carlforsska sist och rudbeck vann! Det stektes på ganska rejällt så nu kanske man tillochmed ÄR brun på skolavslutningen!

Måste ju bara säga att jag har sommarlov (kan man säga) har inga lektioner imorgon och på onsdag är det avsutning, det är verkligen helt sjuk, det här har man gått och längtat på i ett halv år nu och nu är det verkligen här!

Så imorgon bli det stek med LinaO någon stans i denna stad!

497460-93497460-92

Nu behöver vi inte dessa vantar längre tror jag! (jag bjuder på den)

Dagen till ära fyller även Patte P år idag! Tänke bara att eftersom så många läser min blogg så är det ju ganska coolt att stå med så grattis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0