tjeckien imorgon!!

Imorgon bär det av till Tjeckien, ska bli grymt kul men det som är tråkigast är att datan får stanna hemma så blir nog inye bloggade så får berätta allt sen då jag kommer hem.

Dagen idag har vart minst sagt seg, började men att jag, gurra tilde och tobbe drog en donken som bakismat. Sen tillbaka till Bomansgatan där vi kikade resor... sen bar det av hem till Gränsvägen där det vankades middag och Tilde&Tobbe kom och åt med oss, mycket trevligt!

Nu måste jag packa det sista och jag måste faktis säga att dte börjar likna något, har nog inte så stora problem trots allt. Eller det visar sig snart då jag packar net allt i resväskan, allt ligger för tillfället på matsalsbordet... men det ska nog gå bra ska ni se.

nu hoppas jag bara att Lina lever då hon kommer hem idag. och självklart att axlarna är kvar!

JESSICA LANGE JAG RINGER DIG DET FÖRSTA JAG GÖR DÅ JAG KOMMER HEM!

Pussspåer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0