Tillbaka till det vanliga rebecca livet

Igår åkte jag ju till syrran och tobbe för att kika på fotbollsfinalen. Där även pinnen och gurra var, Lina och Emma kom och kikade en liten stund också. Sen vart det kaos som vanligt på bomansgatan och sen idag cyklade jag hem och sen ringde jessica och frågade om jag skulle med och fika och kika runt lite i stan och det ville jag ju. Så vi begav oss till stan och gud så mesigt litet det är här. Men jag gillar det! Mötte även upp Lina, Emma, Elin och Malin.
Fick även med mig två saker hem från city kom ju på att lönen kom ju då jag va borta!



Hittade dessa sköningar och jag tänkte att jag skulle ha dom då det är sånt här skitväder som det är nu..



När jag gick med skorna i handen så känndes det som om jag inte alld hade sommarlov och det var sommar så jag var tvungen att köpa den här gula kläningen. Eller den har små vita och gula ränder. Jag tycket iallafall att den var jätte söt

Nej nu ska jag sova och imorgon ska jag sova ut lääänge!

Pussokram! (skönt att komma igång med bloggen igen saknade det faktis lite)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0