Studenten-08

Från denna dag vart det inte så mycket kort hade så mycket annat att tänka på! Vaknde som sagt upp i hemma hos lina och huvudvärken sprängde på ganska rejällt! Men det var bara att glida upp, käka frulle, duscha! klä på sig och sen cykla vi jag emma och lina till Tilde! Sen drog vi ner till Carlforsska för att kolla på då de glada studenterna spranf ut! Sen bar det ner på stan för att kolla på allt och alla! Sen efter hyfsade ont i fötterna tack vare de 15 cm höga klackar jag vandrade runt på bar det av hem till Tildes och tobbes lägenhetn!
Där knäpptes första ölen och sedan drog jag och Lina hem till Matildas stundetbjudning! Mycket trevligt och otroligt god mat! Sen bar det vidare och tillslut var vi tillbaka till lägenheten! Där vaknades det förfest!
Resten av kvällen kan jag knappt berätta men slutade iallafall som många andra i vasaparken, OTROLIGT roligt och att man hade druckit dagen innan började verkligen sätta sinna spår! Sen vid en sidådäa kl 4 halv 5 började jag och Lina cykla tillbaka till Lina och där dråg vi the däck! Sen var det bara upp och jobba på morgonen men jag är glad :D


Ända bilden som jag tog från studenten! Syrran och Lina var så fina så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0