städmani

japp nu är det såå snyggt så i mitt rum, skulle ha tagit före och efter bilder men det är ju lätt att vara efterklok.
Sen vet jag inte om jag var redo att visa hur det såg ut innan ingen trevlig syn..

Men nu är det fint iallafall och jag har även kommit på lite saker som jag ska fixa till i mitt rum. Är ju ganska nygjort med tapeter och grejer men fortfarande inte helt klart.

Snart ska jag till mormor och klippa deras "lilla" gräsmatta men jag får helt enkelt se det som ett träningspass, sen är det ju även isträning ikväll. Måndag-torsdag är isträning sen midsommar på fredag, sova som fan på lördagen och packa sen söndag är det tjeckien som gäller!

Jag måste också erkänna att jag lider av en svår sjukdom JAG KAN INTE PACKA. Det är helt sant, jag kan verkligen inte packa för så fort jag ska någonstans vill jag ha med mig hela garderoben plus alla skor och väskor bara för man "vet ju aldrig" vad som kan hända. Och det är väldigt jobbit nu när man ska flyga eftersom det får ju bara vara en viss mängd och det kommer bli svårt men jag måste helt enkelt försöka. Så imorse skerv jag en packningslista och ja, det vart ganska lång så det sket sig, så nu har jag även börjat packa så att jag ska hinna ta bort och sånt, Jag måste helt enkelt bestämma vad jag ska ha på mig varje dag och endast ta med mig det! Men vafan ibland är man ju på olika humör därav olika outfits så hur tusan ska det här gå?!?

Det är inge problem med träningskläderna för det är ju alltid samma olika träningslinnen och så bara, Jag kankse får be mamma packa åt mig. fortsättning följer...!


Puuussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0