sommarlov, en bloggerska värsta fiende?

som så kända bloggare/boggerskor skriver så är solen ens värsta fiende, men jag håller inte med.  Visst man vill inte sitta vid datan då det är strålande sol men då det är dåligt väder vill man ju inte vara själv, så då det är fullt väder försöker man hitta på andra saker, som gå på stan, kolla filmer mm! Så alltså det spelar ingen roll (iaf för mig) om det är fint eller fullt man är endå ínte hemma!

Tänke bara påmmina er om att på lördag är den endast en månad kvar tills jag blir 18!!!

Vad har man gjort de senaste två dagarna då? Igår var jag med Lina och Frida vi bakade chockladbollar och kollade på kingkong, sen drog vi tre på träning, dom två på fotboll och jag konståkningen! Sen träffades vi efter hos Tilde för att kika på fotbollen! Mycket trevligt och kvällen slutade men svartkattjaga och sen en cykeltur hem till Lina igen!

Idag var man otroligt seg men det var bara att gå upp för man har ju ett jobb att sköta, sen direkt efter jobbet var det bara att ta sig till Rocklunda för lite träning!

Ps jag är helt slut i kroppen ds

Imorgon vankas det skolavslutning för lillebrosan som slutar 4:an och kanske hinner med lillesyrran som slutar 9:an också!  Gud det känns som det var igår jag slutade 9:an och åkte till Frösåker med alla nior men det var fan inte igår! Nu går allt verkligen snabbt, Nej nu måste jag rota igenom hela garderoben så man kankse förhoppningsvis hittar något fint att ha på sig!


Joanna och Anderas för några år sen i Tylösand!

Pussokram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0