skolavslutningen

Bloggen har krånglat de senaste dagarna så har inte kunnat skriva något!

Tänke bara säga att onsdagen och torsdagen var helt underbara! Hade så jävla kul och nu har man nästan tröttnat på sommarlovet! haha nej absolut inte!!!

Tänke dra upp några bilder för orkar inte förklara allt!

Onsdagen (skolavslutningen)


Dagen började i skolan! Nästa år är det fan vi som tar studenten!



Sen drog jag och Lina hem till Lina och böjade dricka lite "smått"



Vi skåla för sommaren



Sen bestämde sig klassen för klassfest på framnäs så vi gled dit! Emma och jag!


Klassen CASPER06 är sjukt galna!



Lina och jag tycker om att bada och sista doppet vart kl 00!! ;)




Sen när klassen drog cykla vi "hem" med emma! Och här är man glad och lycklig för vi har SOMMARLOV!!

Sen efter det då vi kom hem sommna man så gott så i Linas/min övernattnings hos Lina säng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0