Midsommar08- det blir inte alltid som man tänkt sig

för jag hade ju ingen vidare lust att festa igår men jag har nog aldrig vart så taggad som jag var hos Tilde senare på dagen/kvällen.

Midsommar 08 började med jobb mellan 12-15 (fick gå en timme tidigare för det var ju inte överdrivet med kunder) sen hem och käka sill och potatis och en massa gravadlax. mums! Sen gjorde vi kransar, spela sjukaste spelet med familjen sen när klockan började närma sig 6 så vart jag och Tilde partysugna så vi hoppas på cyklarna och cykla först hem till Tilde för lite förfest, bara hon och jag dock med mycket trevligt. sen bar det vidare hem till Kalven i Hökåsen för party. Vart mycket dans på soffor, slagsmål (på lek), däck, nattdopp i gropen och en french hot dog på OK på vägen hem till Bomansgatan.  Kankse lite annorlunda midsommar med tanke på att det inte alls känndes som det var det med min och tildes otroligt fina kransar gjorde susen.



Tog bilderna från Tildes blogg. Får ladda upp fler sen då jag får dom.

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0