midsommar imorgon?!

hej. nu är det inte lite sjuk hur snabbt tiden går är det bara jag eller känns det verkligen som det var igår vi firade förra midsommaren, den ska vi ioförsig inte tala om, Fast måste bara säga att det vart för mycket mat, vin och en gratis båttur in till stan mitt i natten av räddningstjänsten! nej men vad är det jag säger den midsommaren var ju toppen rolig, jag och syrran cyklade hem kl 7 på morgonen dagen efter och vi har nog aldrig haft det så roligt



på en upphittad cyklel och ett snett paraply begav vi oss hemåt efter 24 timmars festande ( ? )

ja, jag vet att jag har en enrom utväxt



jag menar, har ni sett nått snyggare! (tilde kommer döda mig nu men wtf)

nej det är inte mina glasögon dom hittade vi då vi letade efter 7 sortes blommor att ha under kudden.

det som jag vill har sagt är att jag börjar bli så jävla gammal, om ca 3 veckor blir man 18 sen är det inte långt kvar då är man 50! och så gammal vill inte jag bli, fast nu kom jag in på något helt annat det som var meningen med hela inlägget var att jag skulle berätta vad jag ska göra imorgon, först är det jobb mellan 12-16 sen hem och äta mat och Tilde ska med hem också, sen om vi orkar (jag&tilde) så blir det fest med kaosligan! men det  är ju bara om man orkar det vill säga


Pussdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0