frågan är vad som händer med världen ?

Igår var jag först hemma hos en kompis och tog det lungt, sen bestämmde vi hos för att åka till en fest. Det var några tjejer som hade lokalfest, Så nykter som jag var cykla vi dit och skulle bara hälsa på alla. MEN då vi kommer dit känner jag fan inte igen en kotte åldersgenomsnittet kankse var 93:a!!!! dom är liksom 15 år och super skallen av sig, kortkorta klännigar och alldeles för mycket foundation och står ute och röker då de egentligen bara håller i en cigg för det ska se ut som dom röker! Jag menar inge dumt och så men jag bli så jävla full i skratt det var det underligaste någonsin, visst var ju lange och en massa andra som man känner igen men mestadels har jag aldrig förr sett människorna.

Nej usch det ser så dumt ut då en 15-14 åring som knappt är upp till midjan på mig ligger och krålar på golvet och visar tamigfan hela stjärten!

Jag ska inte vara sån jag bara vill bli 18 så jag kan gå på korgen!!

Idag bli det att sola med syrran och förhoppningsvis Lina om hon kan vakna någon gång, men ska först åka och träna i 2 timmar sen så ska man bättra på brännan! 

hej så länge / R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0