första doppet, sol och 800 g potatissallad

Vilken otroligt underbaaaaaaaaaaaaar dag! Älskar solen

Vart i hökåsen hela dagen idag, vart årets första dopp för min del, brända axlar på Frida, brända tuttar på Malin, Lina stekte sönder, Elin är snygg och syrran är brun! Skönaste dagen på länge!

Jag och Mallan gled till ica för att köpa lite mat och glass åt folket men det var helt sopslut på allt i hela butiken, så det vart 800g potatissallad och rostbiff för min och fridas del, det vart dock mycket lyckat! och gott

Sen cyklade jag, Lina och Tilde hem till lägenheten och kikade på fotbollen sen cykla jag hem och nu är jag död för jag kom fram till att jag har cyklat 3,2 mil idag!! Det är sant, från ekbacken till hökåsen och sen från hökåsen och hem igen!

nej nu svamlar jag bara en massa skit känner jag så kort sagt underbar dag och tack vare solen kanske man till och med kan vara lite brun till skolavslutningen

pusss

PS: kolla http://www.kaffeokakao.blogspot.comså får ni se då jag, lina, frida och malin tävlar om att käka kex och sen vissla! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0