en sådan där trött dag

Så nu har även lillebrosan sommarlov!

Jag följde ju med på hans avslutning och jag gillar verkligen barkaröskolan men deras avslutning har sett likadan ut sen ja jag vet inte när, samma visor,  sexorna får gå fram och få en ros och sjunga "vi har lov vi har lov vi har lov" haha jag kommer ihåg alla texterna för gud vad man övade på dom, men jag gillar det, det var ju endå 1,2,3,4..,aa 5 år sen jag gick där och man har ju en hel del minnen, jag gillart!

Idag bli det en sån där dag, "gud vad trött jag är fast jag har sovit" dag!
Det hjälper liksom inte att sova man bli bara tröttare så nu måste jag hitta på något att göra, Blir ju träning ikväll men det är långt kvar..

nej kommer nog bli några fler inlägg för känns som jag inte kommer kunna hitta på något..

Puss så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0