lite bilder från Tjeckien

Nu har jag lite bilder från tjeckien



Första dagen softade vi i solen vid ån och moffade, Sophie och jag


 lilla melonen ynka 16 kilo, vi fick slänga lite för man tröttnade..


 jag och sophie från badet


alla män gled runt i speedos, helst med en massa hår runt och en vikt snopp haha internt ;)


lisa vart så snygg så efter min sminkning och sen locka vi håret


filmkikade ebba, klara och jag


veronica och ena tysken (första trippen till prag)


Prag here we come! Karlsbron



jag hittade mitt livs stora kärlek


Sophie och jag på en marknad i prag


Mathilda och jag på ett fik i Prag. Banansplit is the shit!



stadsvandring till teatern, kort och lång! Lisa och jag


Mathilda, jag och Sophie på Karlsbron (det är sabine som har kameran så hon var ju också med)



Kul att coachen hade roligt iallafall på teatern! 
 (min tränare)


Så här såg alla byggnader ut i hela Prag


Renaste fötterna efter att ha gått hem barfota från baren ;)


Vårt hotell var coolast. Vi bodde längts fram eller vad man säger. Där fönstret är öppet! Mellan T:et och C:et


 jag och mini malla =)



Avslutar detta inlägga men skönaste namnet på en affär men jag är glad!


GOD NATT PUSS



















 


Kommentarer
Postat av: Bine

Snygga bilder ;) ^^

2008-07-01 @ 08:56:00
Postat av: hedínho

gurra säger tjaaaaaa







varför dissar du mig när du vet att du är en viktig byggsten i mkitt liv, snälla svara tillbaka annars så kan allt mynna ut i ett gräl som inen av oss vill ta del av. Du är en trevlig tjej som jag absolut inte vill komma i konflikt med, kanske för att jag är rädd, men det tror jag knappast, haha oo du nakna varelse från p4;P visa lite kött oyeeeeee









2008-07-10 @ 03:11:00
Postat av: Kentflicka

tjiit va din blogg var cool. sökte fel och hamnade på din blogg. Den var jättekul att läsa!!

/Rebecca

2009-07-16 @ 08:57:05
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0