you can always choose not to

vattnet, gröngräset och en picknick mitt bland allt med Lange en varm sommarkväll, kan det bli bättre? Nej tror inte det.

Det är så skönt att  bara sitta där och prata om precis allt, jag gillart! sen att det vart en kall öl till också är ju bara för bra!


Jag och Lange hade tråkigt en dag och sminkade oss väldans snyggt

Nu ska jag snart sova i min lillebrors säng (?). Mamma sover i mitt rum med Anton och Andreas sover nere i mammas och pappas säng. Men det är bara för att jag ska få någon sömn eftersom jag börjar jobba 9 imorgon.

Men men, ska bli kul imorgon iallafall, Det bli förfest, fest och förhoppningsvis efterfest på bomansgatan.

Godnatt gott folk







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0