the D-day

haha gud jag blir så full i skratt, jag har längtat och längtat efter denna dag men nu känns det inte ens så speciellt, men jag antar att det kommer kännas bra då man går ut på krogen, det hoppas jag iallafall,

Det ända som känns är att nu går det fan bara utför, snart är man 20 sen 25 sen 30 sen usch nej nu är jag 18 och jag är glad!

Familjen kom i tidigt imorse med presenter så jag fick inte sova ut idag häller, Så nu hela morgonen har mamma och jag bakat tårta och nyss var jag och pappa och handla bullar, Dessa födelsedagar ser alltid likadana ut, släkten kommer och man bjuder på jordgubbstårta. men jag är glad för jag älskar ju jordgubbar =)

nej nu ska jag hjälpa mamma lite sen kommer ju släkten


det var då på den tiden man bara ville bli 18 och längtade som tusan, och vips så är man det! 
Kortet är från en fotbollscup i holland, jag är 15 år där. Känns som igår...



Pusss så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0