sumering (eller hur det nu stavas)

Det har nu gått tre dagar av mina två veckors träning. Och skridskorna funkar helt okej lite skavsår här och lite skavsår där men det är så det alltid är med nya skridskor.

Varför denna dåliga uppdatering? Jo, för i måndags direkt efter sista passet som slutade kl21 så bar det av mot Tjärrbo och Sofias stuga, det vart mys med gyllenetider och tvestjärtar. Ett dopp i det blå hör ju också till.
Sen dagen därpå alltså tisdags så var  det bara att bege sig in mot Rocklunda för träningsdag nummer 2. Tränade på bra men pricken över i:et var att få sommna och vakna brevid min man. Vart hem skjutsad av han imorse kl halv 7 för stackarn har ingen semester längre, Men men nu är träningsdag 3 avklarad och jag är glad,

By the way så preliminärbokade vi en resa idag, Men vi bestämmer oss på fredag om det blir av. Så nu är det bara att börja spara pengar. Det kommer bli jag, Emma och Lina som åker och det kommer bli toppen!


jag säger bara, undra om det där händer IGEN?
jag, lina och en mycket mycket sliten emma
(det var en rolig kväll)

PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0