söndagen dagen innan

Imorgon blir man 18, och det är helt sjukt. Det går fort fram nu alltså.

kanske blir några fler vimmisar? a det kan lätt bli så


Men jag är glad som jag brukar säga, eller Frida det är henne jag fått det ifrån.

Idag var det 5 timmars jobb från 12-17 sen hem till syrran igen där det vart grillparty. Tobbe fick en elgrill av  mamma och pappa i 20-års present så vi var ju tvugna att inviga den, oboy va gott det vart! Så medans Tobbe blir brun och super sönder i Alanya så lånar vi hans grill.

nej nu ska jag sova för jag fyller ju försjutsingen 18 imorgon

Pusss



Kommentarer
Postat av: Tilde

Fyfan vad långt hår vi hade!

2008-07-13 @ 21:57:41
URL: http://kaffeokakao.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0