mitt nya liv?

Nu har jag börjat mitt nya liv,  börja träna regelbundet. Jag har alltid tränat i hela mitt liv men nu när det inte är säsong så slutar jag att röra på mig och det är ju inge bra. Så från och med idag ska jag springa 5km tre-fyra ggr i veckan och promenera dom dagarna jag inte springer.

Jag bestämde mig för det igår kväll och jag komm nyss hem från en "powerwalk" i ungefär en timme.

Vi får helt enkelt se om jag kan få det som en rutin att röra på mig så gott som varje dag. Sen nästa vecka börjar ju endå två veckors läger och sen säsongen. För örvrigt så har mina nya skridskor kommit för några dagar sen och dom satt perfekt och skenorna kom idag. Nu vill jag bara ut på isen..

Nu ska jag gå ner och göra en avokadosallad med solrosfrön i.. Måste ju faktis tänka på vad man stoppar i sig annars blir dte ju plus/minus noll! :)

Pussshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0