Helgen


helgen var skön.
Fredagen började men  att jag jobbade till halv 5 sen hem till Tilde och hämta mina saker sen vidare till Lina där det vankades förfest, Tilde och co kom senare även några från klassen. Så det var mycket trevligt.
Lördagen var man lite sliten men jag och tilde pallrade oss upp och gick och köpten världens godaste frukost. Sen åkte vi till Uppsala där det var 30 år kalas! Det vart mycket att äta, tipspromenad och bebiskräkor! Men så är det alltid på släktträffarna så man är ju van. Sen vid en halv 8 var man tillbaka hos Lina igen så det var bara att korka upp. Sen kom Emma också och då cyklade vi til en lokalfest som några av våra kompisar hade hyrt, Mycket dans och kaos sen då vi skulle hem hittade jag inte min cykel nyckel så cykel jävlen fick lov att stå kvar. Och då fick emma skjutsa mig men vi råkade cykla in i en enorm stor kanststen så däcket gick sönder. Så vi cyklade dit på tre cyklar och kom hem med en, Bra gjort.
Söndagen är ju alltid en sådan där dag så man bara vil ligga i sängen hela dagen men har man ett jobb så har man. Fast jag började inte jobba fören kl16 så det var ganska skönt, Så vi kikade på eurotrip sen vart det en sväng förbi bomansgatan sen vidare till jobbet.
Det där var nog allt.

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0