körkort here I come

var även denna dag över, nu är det helt sjukt snabbt tiden går.


vid en 16 års ålder hade jag ganska långt hår..



Med tanke på att jag får ta körkort nu så var jag och mamma ute och övningskörde för ett litet tag sen. ska fan ta det inom  en snar tid. Så istället för att kika runt på datan hela kvällarna så ska jag plugga teori jag menar sen är det ju gjort!

mitt mål är att ta detta körkort innan 2009 och det är ju ganska långt dit, Så det borde jag ju klara och nu vet alla det så ska bli kul och se om jag lyckas för en skull att uppfylla något...

nej nu ska jag duscha sen lägga mig och plugga, fasiken nu är jag motiverad! kul kul

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0