klagaomål

jag har fått lite klagaomål att jag inte har uppdaterat bloggen på två dagar, det kan faktist lätt bli så när man jobbar och har sig så nu tänkte jag att det var på tiden.

Igår var det utgång (igen) och det var hur kul som helst. Började hemma hos Martina där vi var sju tjejer som sedan gled till Pluto. Där dansade vi till stänging och sedan vart det däck på bomansgatan för mig del, ibland kan det bli bara en gnutta för mycket av det goda...

Men jag är glad för imorgon ska jag sooola hela dagen för jag jobbar stägning imorgon nämligen. Sen är jag ledig lördag och söndag så det är jag också glad för.

Tillbaka till det viktiga jag vet vad jag ska bli när jag blir stor (äldre då) : KOCK!
Idag då jag kom hem från jobbet kl8 så var jag så jävla hungrig hade inte käckar något sen kl halv 3 och innan det var det nada. Plus att det verkligen inte fanns någon mat hemma. Så då tar jag fram min bäste vän Felix. Steker ägg och med rödbetor till. Jag säger bara pyttiopanna har då aldrig varit godare. Okej nej jag vill inte bli kock men den smakade iallafall super gott, Vet inte om det var för jag var så hungrig eller om det verkligen var såå gott...

Nu ska jag värma mina skridskor i ugnen för dom ska forma sig efter mina fötter.


Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0