jobbjobbjobb

usch nu händer det inte mycket, Jobbar bara tamigfan hela tiden. Men gud vad jag längtar till den 25:e augusti för då jävlar kommer det klirra på kontot mitt. YES.
Måste ioförsig bara fixa kortet eftersom det är avmagnetiserat...

Annars då? Spenderade även denna dag på bomansgatan, kikade film och sov för det mesta. Sen var det jobba mellan16.30-22.00.

Imorgon jobbar jag samma pass men jag hoppas hoppas att jag hinner tträffa J Lange för hon har äntligen kommit hem!

Nu ska jag sova. har vänt på dygnen känns det som och det är inge bra med tanke på att jag ska träna 2veckor i rad nästa vecka, 4 pass om dagen plus jobba. Gud nu måste jag sova kommer inte hinna göra det på två veckor så får ta den sovningen nu liksom


Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0