Imorgon är det kalas

imorgon fyller både mamma och Tobbe år. Och det är ett jubilerum tobbe fyller nämligen 20! och idag köpte jag och lina skönaste presenten till han. gurra, pinnen och heden är också med på den men det var vi som kom på det och oj vad glad han kommer bli, han kommer älska den!

Mamma present köote jag också idag så nu har man helt plöstligt inga pengar kvar (?!) nej då det burkar alltid gå att ordna men jag gillade att bara "dra kortet" liksom. Så nu längtar jag till den 25!

Men FÖRTS OCH FRÄMST längtar jag tills på måndag! för vem är det som fyller då, jo jag jag jag jag jag!

Nej nu ska jag plugga teori sen sova. sen har jag verkligen lovat mig sjävl att komma igång med tränigen igen. var bra där då jag bar i tjeckien men nu spårar det ur,. Så imorgon innan frukost blir det 5:an sen ska jag köra mitt träningsprogram!



något man borde satsa på? bara en sådan där kvällstanke igen..


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0